سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان حرفه ای منزل در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از انهدام باند ۶ نفره سرقت منزل، با ۷ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال منازل در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ زابل، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره تجسس آن کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ‌های به جا مانده از سارقان در صحنه‌های سرقت، در نهایت اعضای یک باند ۶ نفره را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به کشف بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه شامل انواع لوزم خانگی سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۷ فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح شهرستان زابل اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مقابله با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود به توصیه‌های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک در محلات و مناطق مسکونی بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.