سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان روز عشایر و روستا را تبریک گفت

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن پانزدهم مهرماه روز روستا و عشایر، این روز را به جامعه روستایی و عشایری استان تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  در پیام حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان   آمده است: پانزدهم مهرماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز روستا و عشایر نامگذاری شده فرصت مناسبی است برای یادآوری این موضوع مهم که روستاها و مناطق عشایری گنجینه‌های بی‌بدیلی در خلق ثروت و ایجاد توسعه و رسیدن به خودکفایی هستند.

این پیام می افزاید: بی تردید نقش روستا و روستائیان و عشایر که امام راحل(ره) به زیبایی آنان را ذخائر انقلاب نامیدند و در طول عمر انقلاب در راه حفظ اسلام و انقلاب جان فشانی ها و ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان دادند در همه حوزه‌ها بویژه در زمینه رسیدن به خودکفایی و رشد اقتصادی بسیار موثر بوده اند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برای اشاعه و ترویج فرهنگ روستایی و عشایری و رفع محرومیت، ایجاد زیرساخت‌های لازم و فراهم‌آوری امکانات اولیه زندگی و امور رفاهی و در جهت عمران و آبادانی این مناطق تلاش‌ و برنامه‌ریزی مدون شود تا همه بخش‌های کشور از این پتانسیل بی‌بدیل بهره‌مند شوند.

اینجانب ضمن ادای احترام به مردمان صبور و سخت‌کوش روستا و عشایر کشور بویژه استان سیستان و بلوچستان، فرارسیدن این مناسبت ارزشمند را به جامعه روستایی و عشایری تبریک و تهنیت عرض کرده ‌و برای همه آنانی که دل در گرو خدمت به نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، موفقیت و سربلندی از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.