سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

پشتام شکست خورد و راهی رده بندی شد

پژمان پشتام به دیدار رده بندی وزن ۸۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نروژ رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است که پژمان پشتام در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و شانس رسیدن به دیدار فینال را از دست داد.

پشتام برای رسیدن به دیدار نیمه نهایی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ سینگ هارپریت از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتیجه ۷ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پشتام در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ از سد رادیک کولی اف دارنده مدال نقره جهان از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به فینالیست شدن ولاسوف، گرایی برای کسب مدال برنز به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب مکس نوری از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.