سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارت های ملی هوشمند در کرمانشاه باد می خورد

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت : ۴۰ هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان صادر شده و صاحبان آن تاکنون برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت : به‌طور متوسط از مراحل اولیه صدرو کارت ملی هوشمند تا پایان ۶ ماهه اول سال‌جاری برای یک‌میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در استان کارت ملی هوشمند صادر شده است.

او با بیان اینکه افراد باید وضعیت صدور کارت‌های ملی خود را پیگیری کنند، گفت : ۴۰ هزار کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان صادر شده و صاحبان آن تاکنون برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از جمعیت استان را واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند دانست و افزود: امسال ۳۰ هزار و ۲۹۵ نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اند و بیش از ۲۰۰ هزار نفر هنوز برای کارت ملی هوشمند ثبت‌نام نکرده‌اند.

او ادامه داد: کارت‌های ملی کاغذی قدیمی دیگر اعتباری ندارند سریال آن‌ها باطل شده، لذا افراد که تا به حال هیچ اقدامی در خصوص تعویض کارت ملی هوشمند خود انجام نداده‌اند به منظور جلوگیری از مشکلات پیش‌رو در سریع‌ترین زمان ممکن به دفاتر پیشخوان یا اداره پست محل سکونت خود مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.