سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵۰ روستای زنجان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:۲۵۰ روستا نیازمند بازنگری طرح هادی هستند که در سال‌های آینده با تخصیص اعتبار این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بیش از ۵۰ درصد فعالیت‌های بنیاد مسکن در حوزه عمران روستایی است و در ۹۰۴ روستایی که در استان زنجان وجود دارد خوشبختانه توانسته‌ایم در ۷۰۹ روستا مطالعه طرح هادی را داشته باشیم که تقریبا ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار را شامل شده است.

او ادامه داد: برای ۶۰ روستای پایین‌ تر از ۲۰ خانوار نیز تهیه طرح هادی انجام گرفته است.

خواجه ای افزود: در مجموع ۳۱۹ روستایی که نیازمند بازنگری طرح هادی بوده‌اند این امر انجام گرفته و به مرور زمان در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت با این حال در ۲۵۰ روستا نیازمند بازنگری طرح هادی هستند که در سال‌های آینده با تخصیص اعتبار این اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اعتبار مصوب سال ۱۴۰۰ از منابع ملی برای طرح هادی و بازنگری پیش بینی شده در حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که برای ۲۹ روستا برنامه ریزی بازنگری طرح هادی شده است، گفت: از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ یک میلیارد و ۶۹۰ میلیارد تومان است که برای ۲۰ روستا از این محل تهیه طرح هادی و بازنگری خواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح هادی در مجموع ۵۸ درصد در سطح استان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: در ۴۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی اجرا شده که ۱۲ درصد نسبت به میانگین کشوری بالاتر است. در بحث اجرای طرح هادی در سال ۹۹ در حدود ۶۸ روستا قرار بر اجرای طرح هادی داشت با اینکه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده بود، اما قریب به ۶.۵ میلیارد تومان تخصص یافت و خوشبختانه در ۴۷ روستا این امر انجام گرفت.

خواجه‌ای تصریح کرد: امسال نیز ۶۲ روستا مقرر بر اجرای طرح هادی با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که پروژه‌ها استارت خورده و در حال اجرا است با این حال از منابع ملی ۴۸ روستا با اعتبار ۱۰۰ درصدی که تخصیص یافته بود اجرای کامل طرح هادی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: طرح هادی ، بنیاد مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.