سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرومیت زدایی از سردشت

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: امسال برای محرومیت زدایی در این شهرستان ۲۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

سرگرد عبدالله آذرنییاد مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: این قرارگاه در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار این شهرستان با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی اجرا کرده است.

وی اظهار کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار، بسیج سازندگی سپاه این شهرستان امسال ۲۵ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا کرده است.

آذرنییاد افزود: این طرح‌ها شامل احداث ۱۱ واحد مسکونی مددجویی، ۲ طرح تامین آب شرب روستایی و انتقال آب به مزارع کشاورزی به متراژ یک هزار متر مربع، احداث دو جاده روستایی، احداث دو دهنه پل، احداث دیوار ساحلی و سیل کش و همچنین مرمت و بازسازی ۶ باب خانه محروم و خانه عالم می‌باشد.

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و سپاه شهدای آذربایجان غربی هزینه شده و با اتمام آن‌ها ۳۰۰ خانوار روستایی از مناطق کم برخوردار شهرستان از آن‌ها بهره‌مند شده اند.

وی افزود: انتظار می‌رود تا پایان سال ۳۰ طرح دیگر عمرانی که در دست اجرا هستند نیز در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان به اتمام برسد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.