سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالد البطش: روابط جنبش جهاد اسلامی با حماس راهبردی است

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت ما یک ائتلاف راهبردی با جنبش حماس داریم که نتیجه تفنگ مشترکی است که در مقابل اشغالگران قرار دارد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی قدس، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد روابط جهاد اسلامی با جنبش حماس روابطی راهبردی است.

خالد البطش در گفتگو با این شبکه تلویزیونی اظهار داشت: ما با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در یک سنگر مشترک قرار داریم و در حملات خود، در میدان‌های آموزش نظامی و در رویارویی با دشمن صهیونیستی با هم همکاری و مشارکت داریم. حماس هم اکنون نوار غزه را مدیریت می‌کند.

وی افزود: ما در درجه اول ماموریت داریم از مقاومت با هر روش ممکن محافظت کنیم و این مهم جز با هماهنگی با حماس، جبهه مردمی، جبهه دموکراتیک، جنبش فتح، گردان‌های مسلح و همه نیرو‌هایی که با اسرائیل مبارزه می‌کنند، صورت می‌گیرد. در درجه دوم باید هرگونه اختلافاتی را کنار بگذاریم.

عضو ارشد جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: این مسئله نیاز به رابطه قوی با جنبش حماس و سایر اعضای محور مقاومت دارد. ما یک ائتلاف راهبردی با جنبش حماس داریم. این ائتلاف راهبردی نتیجه تفنگ مشترکی است که در مقابل اشغالگران قرار دارد و رژیم اشغالگر را نشانه گرفته است؛ از این رو جهاد در برابر اشغالگران بر همه روابط دیگر تاثیرگذار است.

خالد البطش خاطرنشان کرد: روابط ما با حماس به دلیل اینکه شراکت بیشتری در جهاد با دشمن داریم، گسترده‌تر است. جنبش حماس شریکی است که فعالیت‌های مقاومت را در نوار غزه برای ما تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.