سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ساعت کاری پلیس استان مرکزی از شنبه ۱۷ مهرماه

به منظور تکریم ارباب رجوع ساعت کاری پلیس استان مرکزی از شنبه ۱۷ مهرماه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به آغاز هفته ناجا از شنبه ۱۷ مهرماه از افزایش ساعت کاری واحد‌های مختلف پلیس استان مرکزی در این هفته به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمات مضاعف به شهروندان خبر داد.

سرهنگ خلجی با گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی افزود: به مناسبت آغازین روز هفته ناجا از هفدهم مهر ماه، واحد‌های مختلف پلیس استان مرکزی از جمله معاونت وظیفه عمومی، معاونت نیروی انسانی، پلیس راهور، پلیس فتا، پلیس امنیت عمومی و اداره گزینش و استخدام، در دو نوبت صبح و عصر، این روز، خدمات مضاعف به شهروندان ارائه می‌دهند.

او اضافه کرد: معاونت وظیفه عمومی استان مرکزی دراین روز از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ ارائه خدمات مختلف به مشمولان و اداره گزینش و استخدام نیروی انسانی استان هم همزمان با نخستین روز از هفته ناجا، از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰، ارائه خدمات مختلف به داوطلبان استخدامی را انجام خواهد داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پلیس راهور استان مرکزی نیز درآغازین روز هفته نیروی انتظامی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰، ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در واحد‌های مختلف و نیز پیگیری درخواست آنان در زمینه عملکرد قسمت‌های مختلف مرکز تعویض پلاک، اجرائیات و صدور گواهینامه را در دستور کار خود قرار داده است.

او اظهارداشت: از دیگر خدمات پلیس راهور استان مرکزی در این روز ارائه گواهی عدم خلاف به صورت رایگان به متقاضیان و نیز ارائه خدمات تعویض پلاک به جانبازان و معلولان، بدون اخذ نوبت اینترنتی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ خواهد بود.

سرهنگ خلجی به خدمات پلیس فتا نیز اشاره داشت و افزود: پلیس فتا نیز همزمان با آغازین روز هفته ناجا، ارائه خدمات را یگان مشاوره‌ای به شهروندان در زمینه فضای مجازی و نیز رسیدگی به شکایت‌های مختلف آنان را از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در دستور کار خود قرارداده است.

او تصریح کرد: اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان نیز از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در هفته ناجا به شهروندان خدمات مضاعف ارائه خواهد داد.

هفته ناجا از روز شنبه ۱۷ مهر ماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۳ مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.