سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات بخش ساربوک قصرقند برگزار شد

بخشدار بخش ساربوک شهرستان قصرقند گفت: جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات بخش ساربوک با محوریت بهداشت و درمان، آب شرب و نیرو‌های انتظامی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، انور رئیسی بخشدار بخش ساربوک شهرستان قصرقند گفت: بهره مندی و دسترسی به آب شرب سالم و رسیدگی به مشکلات اساسی مردم با استفاده از ظرفیت‌های موجود باید با حساسیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: جمع آوری انشعابات غیر مجاز و پرداخت به موقع بدهی‌های مشترکین آب می‌تواند خدمات رسانی به مردم را مطلوب‌تر کند.

بخشدار ساربوک در نشست بررسی مسائل و مشکلات این بخش با حضور مدیر آب و فاضلاب، رئیس مرکز بهداشت، نماینده ویژه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، فرمانده پاسگاه انتظامی و روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران خاطر نشان کرد: طرح‌های مطالعاتی حوزه آب شرب مناطق مختلف بخش بصورت دقیق در حال بررسی است و موضوعات با دستور کار ویژه پیگیری می‌شود.

بخشدار بخش ساربوک شهرستان قصرقند در ادامه عنوان کرد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی سطح بخش برای پیشگیری و اجرای واکسیناسیون عمومی جهت تلقیح واکسن کرونا همکاری لازم را با مامورین بهداشتی داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر مسئله بهداشت و درمان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه بالاخص در مناطق روستایی است و باید با تمام توان جهت رفع مشکلات بهداشتی مردم تلاش کرد.

رئیسی تصریح کرد: فرمانده جدید پاسگاه انتظامی بخش ساربوک در این نشست نیز با ارائه گزارش، بر تعامل شورا‌ها و دهیاران با پاسگاه انتظامی تاکید کرد.

در پایان نیز روسای شورای اسلامی و دهیاران روستا‌های بخش ساربوک مشکلات مناطق خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.