سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوادث رانندگی در محور‌های استان مرکزی با ۴ کشته

حوادث رانندگی محور‌های مواصلاتی استان مرکزی ۴ کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی ۴ کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ پور شمس افزود: در نخستین تصادف رانندگی در حدود ساعت ۰۶:۱۵ صبح بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور توره-اراک، راننده خودرو دردم جان سپرد و ۴ سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

او اضافه کرد: پس از گذشت ساعاتی، دو نفر از سرنشینان خودروی سواری مورد نظر هم براثر شدت جراحات وارد در بیمارستان فوت شدند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی ننده خودروی سواری به جلو را " علت این حادثه رانندگی بیان کرد.

او ادامه داد: در دیگر سانحه رانندگی که در ساعت ۱۱:۲۲ همین روز، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ با سه عابر پیاده در محور اراک- فراهان رخ داد، یکی از عابران پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در محل تصادف، در دم جان سپرد و ۲ عابر دیگر نیز مجروح شدند.

سرهنگ پور شمس گفت: کارشناس تصادفات پلیس راه در بررسی صحنه تصادف علت این سانحه رانندگی را بی توجهی به جلو از سوی راننده خودرو نسبت به عابران اعلام کرد.

او با تأکید بر رعایت هرچه بیشتر قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، همواره قبل از شروع به رانندگی، استراحت کامل کرده و در صورت داشتن شرایط جسمی و روحی نامناسب، تا بازگشت به شرایط عادی و پایدارجسمی، ازهرگونه رانندگی خطرآفرین و ناایمن خود داری کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.