سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران همزمان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به طور همزمان با اصفهان و دیگر شهر‌های میزبان، در مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عباس زارع میر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما؛ سرزمین خیال» به طور همزمان با اصفهان و دیگر شهر‌های میزبان، از ۱۶ لغایت ۲۰ مهر در سینما کانون شهر ساری برگزار خواهد شد.

او افزود: بر اساس قوانین جشنواره، ثبت‌نام داوری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برای حضور و داوری مخاطبان کودک و نوجوان در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فراخوان شد که از استان مازندران ۵۵ نوجوان ثبت نام کردند.

زارع گفت:بر این اساس، در شهر‌های میزبان جشنواره در کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کرده و پس از تماشای فیلم‌ها، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند.

میر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان امسال به‌صورت ترکیبی و در دو بخش حضوری و آنلاین در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ساری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.