سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سالگرد تأسیس این جنبش؛

جهاد اسلامی فلسطین: دشمن صهیونیستی رو به زوال و نابودی است

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه درباره «تونل آزادی» رخ داد به دشمن بار دیگر نشان داد که رو به زوال و نابودی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین در خبری اعلام کرد زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم سی و چهارمین سالگرد تأسیس این جنبش در سخنانی گفت: آنچه پس در موضوع تونل آزادی (موفقیت شش فلسطینی در فرار از یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های رژیم صهیونیستی) رخ داد به دشمن بار دیگر نشان داد این سرزمین برای ماست و دشمن رو به زوال و نابودی است.

 زیاد النخاله همچنین گفت: جنگ با صهیونیست‌های آدمکش واجب است بنابراین یا باید زندگی محترمانه‌ای داشته باشیم یا آنکه همواره در ذلت زندگی کنیم. امسال شاهد مخالفت با همه تلاش‌های دشمن برای کوچ اجباری فلسطینیان از محله شیخ جراح و محله سلوان (در قدس اشغالی) بودیم. بسیار غم انگیز است که صهیونیسم در منطقه عربی در حال گسترش است تا جایی که بنیانگذاران صهیونیسم در خواب هم فکرش را نمی‌کردند چنین اتفاقی بیفتد.

او افزود: وحدت مبارزاتی پس از همه تلاش‌ها و سال‌هایی که بی فایده از دست رفته اکنون تحقق یافته است. برخی رژیم‌های عربی هشدار‌های ما را در خصوص قرار گرفتن در دامن طرح صهیونیستی-آمریکایی بر نمی‌تابند. منازعه ما با دشمن بر سر مالکیت تاریخ و سرزمین است به همین سبب باید آن‌ها را از سراسر فلسطین بیرون کنیم. اگر این کار را نکنیم اشغالگری باقی خواهد ماند و گسترش خواهد یافت بنابراین باید به ملت و رزمندگان مان تکیه کنیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان گفت: نبرد شمشیر قدس شکنندگی اشغالگران را برملا و امید ملت ما را زنده کرد که پیروزی بر دشمن امکان پذیر است. برای جهان روشن شده است که جشنواره‌های عادی سازی روابط و صلح دروغین و افتتاح سفارتخانه‌ها، حقایق تاریخ را تغییر نخواهد داد. با وجود همه چالش‌ها روی ثبات مردم مان در قدس برای ایستادگی در برابر یورش‌های شهرک نشینان به مسجد الاقصی حساب کرده ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.