سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آینده کودکان در گرو مدیریت شهری مسئولان

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در مدیریت شهری، باید حمایت‌های مادی و معنوی در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کودکان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مفتخریم که ادبیات، فرهنگ، تاریخ گذشته ما با تعالیم حضرت محمد (ص) عجین شده و انقلاب اسلامی ما امروز تمام تلاشش تحقق دست‌یابی به آیین محمدی است.

او افزود: باید برای تحقق عملی اسلام در زندگی اجتماعی، فردی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و بصیرت افزایی با حفظ عزت و کرامت جمهوری اسلامی که از سیره زندگی حضرت محمد (ص) و امام معصوم (ع) است در زندگی داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: باید بصیرت افزایی مداوم در مقابل خطوط فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته باشیم که این امر منجر به شهادت امامان معصوم (ع) و حضرت زهرا (س) شده که از غفلت عموم جامعه از خطوط انحرافی فکری اموی نشأت گرفته و جامعه را از وجود امامان (ع) و پیامبر (ص) و تعالیمشان محروم کرده است.

او با اشاره به روز ملی کودک بیان کرد: کودکان سرمایه آینده هر جامعه‌ای هستند و آینده هر جامعه‌ای در گرو آن‌است که ما چگونه و چه چیز امروز به کودکانمان بیاموزیم.

دشتی گفت: نسلی که در آینده با انواع بحران‌های اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، ناامنی و ... روبه‌رو می‌شوند و از این بحران‌ها هیچ حوزه‌ای در آینده در امان نخواهد بود و این آینده است که در پیش روی کودکان ما است و البته فضای مناسب برای رشد استعدادها، خلاقیت‌ها و معرفی اسلام و دست‌آورد‌های اسلام است که به دست کودکان امروز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.