سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در رشت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص)از توزیع بیش از۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز‌های پایانی ماه صفر در رشت خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجتبی عبداللهی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص) گفت: بسیج همواره در بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و هست و علاوه بر فعالیت حفاظتی و حراستی از آرمان‌های انقلاب و نظام فعالیت‌های گسترده‌ای در مواقع ضروری جامعه دارد.

او با بیان اینکه در بحران کرونا ویروس، بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و نمازگزاران تهیه و توزیع می‌شود، افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز‌های پایانی ماه صفر بیش'از ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص) گفت: روغن، گوشت و مرغ، چای، و برنج و بسته‌های خشکبار از جمله اقلام بسته‌های معیشتی است.

مجتبی عبداللهی افزود: علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی، خانواده‌های نیازمند و دارای مشکلات اساسی شناسایی و با بازدید توسط رابطین از منازل این خانواده ها، برای رفع معضلات و مسئله آن خانواده‌ها چاره اندیشی می‌شود.

او به اعطای وام به جوانان بیکار این خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: خانواده‌های که جوان بیکار داشتند شناسایی و با فرا گیری آموزش‌ها و مهارت آموزی در حوزه‌های مختلف وارد بازار کار شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله (ص) افزود: با اعطای وام ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی به این خانواده ها، با ایجاد یک شغل یا کارگاه‌های تولیدی زمینه اشتغالشان فراهم و با افزایش در آمد، بی نیاز شدند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه طرح شناسایی مشکلات در خانواده‌ها از طریق پایگاه‌های بسیج در حال پیگیری است، تصریح کرد: با همت بسیج سازندگی و معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان و با همکاری دیگر فعالان این عرصه در کنار هم در تلاش هستیم که دغدغه‌های معیشتی مردم حل شود.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.