سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان خبر داد؛

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد با اهداء هزینه مراسم یادبود

کریمی گفت:یک نیکوکار زنجانی با اهداء هزینه مراسم یادبود مادرش به ستاد دیه استان زنجان زمینه آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کریمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان از آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد توسط یک خیر زنجانی خبر داد و گفت: این فرد با حضور در دفتر ستاد دیه استان زنجان و اطلاع از وضعیت زندانیان، بخشی از هزینه‌های مراسم یادبود مادر مرحومه‌اش را در راستای آزادی زندانیان به حساب ستاد دیه واریز کرد.

او با اشاره به اینکه با این اقدام امسال ششمین مورد از اهدای هزینه یادبود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ستاد دیه استان زنجان ثبت شد، ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و پرهیز از برگزاری مراسم یادبود برای درگذشتگان و به منظور حفظ سلامتی مردم و ممانعت از تجمع در راستای تعامل با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان میزان مبلغ اهداء شده در بخش هزینه مراسم یادبود درگذشتگان به ستاد دیه استان زنجان را از اسفند ۱۳۹۹تاکنون در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با آزادی این ۲ زندانی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شده در استان زنجان از محل اهدای هزینه مراسم یادبود متوفیان به ۱۰ مورد رسید.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.