سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت ۱۲۰۰ تا ۳ هزار نفر در اتاق بازرگانی کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۰۰ عضو دائم داریم که با مجموع اعضای متغیر به سه هزار نفر هم می‌رسد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۰۰ عضو دائم داریم که هر ساله عضویت خود را تمدید می‌کنند.

اوتعداد اعضای ثابت و متغییر اتاق کرمانشاه را تا ۳ هزار نفر اعلام کرد و افزود: برخی از این اعضا صادرات و واردات انجام نمی‌دهند، بلکه فقط در مقاطع خاصی از اتاق بازرگانی خدمات می‌گیرند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با بیان اینکه یکی از خدمات این اتاق برای ارتقا آگاهی فعالین اقتصادی کمک به حل مشکلات آن‌ها، ارائه مشاوره‌های تخصصی است، افزود: تلاش شده این مشاوره‌ها با استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه، افراد تحصیل‌کرده و مجرب صورت گیرد. هر روز به ارائه یکی از این خدمات مشاوره‌ای اختصاص یافته که فعالین اقتصادی می‌توانند با مراجعه به اتاق کرمانشاه به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان مربوطه که در اتاق بازرگانی مستقر هستند، استفاده کنند.

او مشاوره تأمین اجتماعی، مشاوره مالیاتی، مشاوره بانکی، مشاوره ثبت برند و ثبت شرکت‌ها، مشاوره حقوقی و... را از جمله خدمات تخصصی دانست.

کاشفی گفت: بررسی‌ها نشان داده ارایه خدمات مشاوره‌ای اتاق کرمانشاه طی سال‌های اخیر به کاهش مشکلات تجار و تولید‌کنندگان بسیار کمک کرده است. در کنار این خدمات مشاوره‌ای، اتاق کرمانشاه به صورت مستمر رویداد‌های آموزشی را براساس نیاز روز فعالین اقتصادی به صورت سمینار و وبینار برگزار می‌کنند.از تلاش‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه برای رونق فعالیت تجاری و افزایش تعامل با کشور‌های مختلف دنیا هم خبر داد و افزود:اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری قدمی در این راستا بوده است.

کاشفی گفت: در قالب این تعاملات بین‌المللی، به دنبال معرفی پتانسیل‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در استان هستیم

او افزود: به علاوه تا اندازه‌ای که امکانات اتاق بازرگانی اجازه دهد تلاش می‌کنیم واحد‌های تولیدی را برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی تشویق و حمایت کنیم.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.