سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان؛

اقدامات جهادی و تأسیس مدارس در حاشیه شهر زاهدان بسیار ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: فعالیت‌های مؤسسان جهادی مدارس حاشیه شهر زاهدان، مهم، ارزشمند و مایه خرسندی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام والمسلمین محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان  در دیدار تعدادی از مؤسسان جهادی مدارس حاشیه شهر زاهدان ضمن تسلیت ایام، فعالیت‌های صورت گرفته را مهم، ارزشمند و مایه خرسندی عنوان کرد و خطاب به جمع حاضر، اظهار داشت: کمک به آموزش و پرورش برای تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان مناطق محروم؛ نقش‌آفرینی در شکل‌گیری شخصیت افراد در دوران طلایی زندگی آنها؛ خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم و عدم اکتفا به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و توجه به خانواده‌های آنها، از ویژگی‌های ارزشمند اقدامات شماست.

امام جمعه زاهدان با بیان این که شما با خداوند معامله کرده اید و إن‌شاءالله مورد عنایت حضرت حق قرار بگیرید، عنوان کرد: با وجود منابع انسانی محدود و سختی‌ها، تحمل این مسائل باعث تاثیرگذاری بیشتر شما می‌شود.

آیت‌الله محامی تبدیل درصدی از دانش‌آموزان محروم به نخبگان جامعه را مغتنم شمرد و افزود: اگر این راه را با دستان خالی و توکل بر خداوند، ادامه دهید خداوند مطمئنا از شما دستگیری می‌کند.

وی در پایان خواستار ارائه خواسته‌ها به صورت مکتوب شد و قول پیگیری موارد مطرح شده را داد.

در ابتدای دیدار ، آبین نماینده مؤسسان جهادی مدارس حاشیه شهر زاهدان، تعداد مدارس، معلمان و دانش‌آموزان را ۱۸ باب، ۱۴۳ و ۴۷۰۰ نفر عنوان کرد و به بیان گزارش اقداماتی از جمله ارتباط عاطفی کادر آموزشی با دانش‌آموزان، راه‌اندازی خانه‌های مهارت برای مادران دانش‌آموزان پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه در یک سال گذشته، آموزش و پرورش به تعهد خود برای تامین حقوق معلمان این مدارس عمل نکرده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.