سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه مجمع نیر‌وهای انقلاب به استاندار اصفهان

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با صدور نامه‌ای خطاب به استاندار جدید آورده است:با تلاش جهادی و تصمیم‌گیری‌های مدبرانه، اقداماتی اساسی را در راستای رفع مشکلات استان اصفهان که در ۸ سال گذشته تشدید شده است، انجام دهید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی اصفهان در نامه‌ای خطاب به سیدرضا مرتضوی استاندار جدید اصفهان آورده است: انتصاب جنابعالی را به سمت استاندار اصفهان و توفیق خدمت به مردم شهید پرور استان را تبریک عرض کرده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت شما در تحقق اهداف دولت سیزدهم را مسآلت می‌کنیم.

در ادامه این نامه تصریح شده است: امیدواریم با تلاش جهادی، تصمیم‌گیری‌های مدبرانه، اقداماتی اساسی را در راستای رفع مشکلات فراوان استان اصفهان از جمله خشکی زاینده‌رود، کمبود آب شرب، بیکاری جوانان، فرونشست زمین، سرمایه‌گریزی و... که در ۸ سال گذشته نیز تشدید شده است، انجام داده و با بهره‌گیری از ارشادات علمای استان و استفاده از ظرفیت عظیم نیرو‌های متخصص انقلابی در سطح ملی و استان در کسب رضایت باری‌تعالی و تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و خدمت به مردم شهید پرور استان موفق باشید.

در پایان آمده است: ان‌شاءالله عملکرد اجرایی جنابعالی پس از دوران مدیریت، مایه سربلندی نیرو‌های انقلابی، خشنودی مردم عزیز اصفهان و در رأس همه مقام معظم رهبری باشد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.