سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از شهید لندی و موسوی در ایذه

آیین استقبال از پیکر شهیدان سید عبدالله موسوی و بهروز محمدی لندی چهارشنبه ساعت ۱۵ از میدان ولایت تا مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوّتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: پیکر مطهر شهیدان والامقام بهروز محمدی لندی و سید عبدالله موسوی ساعت ۱۵ چهارشنبه با استقبال باشکوه مردم ایذه به مصلی نماز جمعه انتقال داده می‌شود و مراسم شبی با شهدا و مداحی از ساعت ۲۰ در مصلی نماز جمعه آغاز خواهد شد.

او افزود: پس از آن پیکر مطهر شهید سید عبدالله موسوی برای تشییع و تدفین به شهر قلعه تل منتقل و پیکر شهید بهروز محمدی لندی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه از مقابل مصلی تشییع و در گلزار شهدای روستای بلوطک لندی این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

نبوتی بیان داشت: مراسم تشییع این شهید والامقام با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم همراه عزاداری و نوحه خوانی برگزار خواهد شد.

شهید بهروز محمدی لندی از رزمندگان تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی علیه السلام بود و به عنوان فرمانده دسته در عملیات خیبر به مجاهدت و جانفشانی پرداخت و سرانجام ۸ اسفندماه ۱۳۶۲  در منطقه هورالعظیم به افلاکیان پیوست.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.