سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه کودکان همزمان با هفته ملی کودک

همزمان با هفته ملی کودک ۵۰۰ برنامه در قالب فرهنگی، هنری و ادبی در ۴۳ مرکز فرهنگی هنری استان به شکل حضوری و مجازی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: برگزاری جشن بزرگ آغاز هفته ملی کودک، برگزاری ۴۳ نشست «حال خوش زندگی» ویژه والدین، کاشت ۴۲ نهال در ۴۳ مرکز فرهنگی هنری به یاد مدافعان سلامت، برپایی نمایشگاه‌های حضوری و مجازی، برگزاری ورکشاپ هنری، اجرای پیک امید با حضور مربیان سیار و پستی سراسر استان در روستا‌ها و چادر‌های عشایر، اجرای برنامه برای کودکان بستری در بیمارستان‌ها و نشست‌های تخصصی ادبی از جمله برنامه‌های هفته ملی کودک است.

او  به بی‌دفاع بودن کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف اشاره و تأکید کرد: تنها حامی کودکان و نوجوانان بزرگ‌تر‌ها هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان کانون را بیش از ادارات و دستگاه‌های دیگر، در سرنوشت کودکان و نوجوانان سهیم دانست و گفت: کانون تلاش می‌کند کودکان و نوجوانان را به نحو شایسته‌ای پرورش دهد.

ضرابی زاده پرورش کودکان و نوجوانان را ضامن ارتقای سلامت کشور ایران قلمداد و تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان، به نحو شایسته و مطلوب هدایت شود آینده‌سازان خوبی تحویل جامعه خواهد شد.

هفته ملی کودک از شانزدهم مهرماه با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" آغاز می‌شود و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.