سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

آغاز ثبت نام اینترنتی داوطلبان استخدام افسری

سرهنگ شریفی از ثبت نام اینترنتی داوطلبان استخدام افسری در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی خبر داد.

سرهنگ علی شریفی،معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از بین شرکت کنندگان در آزمون اختصاصی خود (افسری محصل مرد) از رشته‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی که واجد شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی باشند برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجوی افسری محصل می‌پذیرد.

او افزود: اعضای پلیس افتخاری فعال جمعی فرماندهی انتظامی استان ایلام می‌توانند برای ثبت نام از امروز لغایت یکم آبان ماه سال جاری به سایت ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام ناجا به آدرس (gozinesh.police.ir) مراجعه نمایند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: آزمون اختصاصی این داوطلبان در اواخر دی ماه سال جاری به صورت متمرکز در دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا برگزار خواهد شد.

او بیان کرد : از آنجایی که شرایط اختصاصی داوطلبان حداکثر سن ۱۹ سال تعیین گردیده برای اعضای پلیس افتخاری که در اولویت جذب و استخدام در ناجا می‌باشند به عنوان یک امتیاز ویژه، مدت دو سال به سن داوطلب اضافه می‌شود.

سرهنگ شریفی اضافه کرد : کلیه علاقه‌مندان به خدمت در نیروی انتظامی و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز گزینش و استخدام ناجا در این آزمون شرکت کنند و اولویت استخدام با کارکنان پلیس افتخاری، خانواده معظم شهدا و جانبازان خواهد بود.

او عنوان کرد : این ثبت نام به صورت کاملاً اینترنتی است و علاقه‌مندان فقط از این طرق می‌توانند ثبت نام و از مراجعه حضوری به مرکز گزینش و استخدام انتظامی استان خودداری کنند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.