سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکوچیچ: برای بازی با امارات مشکلات زیادی داریم، اما دنبال بهانه نیستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با امارت در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی این تیم در امارات و دیر رسیدن بازیکنان لژیونر تیم ملی به این اردو اظهار داشت: بازی نخست ما در هر اردو اهمیت بالایی دارد، زیرا بازیکنان با شرایط مختلفی به اردوی می‌رسند. در اردوی قبلی برای بازی با سوریه نیز همین اتفاق افتاد و شرایط مشابهی داشتیم و لژیونر‌های ما ۲ روز قبل از بازی به اردو رسیدند. موضوع دیگری که کار ما را دشوار می‌کند این است که لیگ‌های خارجی که برخی از بازیکنان ما در آن شاغل هستند شروع شده، اما لیگ ایران هنوز شروع نشده است. چالش دیگر این است که ساعت بیولوژیک بازیکنان به هم می‌ریزد، زیرا از نقاط مختلف جهان به تیم ملی اضافه می‌شوند و از طرف دیگر آب و هوای امارات کار را برای ما سخت کرده است. ما مشکلات زیادی داریم، اما هیچ کدام از آن‌ها را بهانه نمی‌کنیم. 

اسکوچیچ در ادامه گفت: از نظر امکاناتی شرایط مناسبی داریم، اما آب و هوای این کشور خوب نیست. خودم ۳ سال در لیگ امارات بازی کردم و می‌دانم که بازی در این کشور چقدر سخت است. با این حال دستورالعمل‌های لازم را انجام دادیم تا بازی خوبی ارائه کنیم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به بیشتر شدن اعتماد‌ها نسبت به تیمش پس از نتایج خوب در بازی‌های قبلی گفت: این اتفاق فوق العاده‌ای است. همیشه دلم می‌خواست تیم ملی با هواداران ارتباط تنگاتنگی داشته باشد. همیشه به بازیکنانم می‌گویم که شما نماینده یک کشور و یک ملت هستید. بازیکنانم می‌دانند که چه مسئولیت سنگینی دارند.

او درباره بازیکنانی که برای بازی با امارات به اردوی تیم ملی دعوت شدند گفت: همه چیز دست ما نیست و برخی چیز‌ها متغیر است. در لیست تیم ملی هم باید تغییراتی ایجاد می‌شد، اما مهم‌ترین نکته این است که بازیکنانی که همیشه در اردو هستند، اکنون در کنار ما حضور دارند. این نکته را باید اضافه کنم که بازیکنانی که در این اردو حضور ندارند، فرصت دعوت شدن به تیم ملی را دارند.

اسکوچیچ درباره حریف روز پنجشنبه تیم ملی ایران گفت: امارت تیم خوب و بااستعدادی است. آن‌ها به خوبی می‌دانند که چگونه باید بازی کنند. اگر به آن‌ها فرصت بدهیم، برای ما مشکل ایجاد می‌کنند. امارات چند بازیکن خیلی خوب دارد ۲ بازیکن برزیلی الاصل در این تیم حضور دارند که در بخش هجومی کمک زیادی می‌کنند. مانند بقیه تیم‌ها به تیم ملی امارات هم احترام می‌گذاریم، اما تمرکزمان را روی این نکته می‌گذاریم که خودمان باید چگونه بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: جدا از تصمیماتی که سازمان لیگ گرفت، ما در فیفا دی‌ها باید بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با امارات است و بلافاصله پس از پایان این بازی برای بازی با کره جنوبی آماده می‌شویم.


بیشتر بخوانید


او در واکنش به برگزاری بازی تیم‌های خارجی که بازیکن ایرانی در اختیار دارند گفت: این موضوع کار ما را سخت می‌کند. باید این نکته را هم در نظر بگیریم که لژیونر‌ها پس از بازی پرواز طولانی داشتند و اکنون باید برای بازی در آب و هوای نامطلوب امارات آماده شوند. مسائل زیادی وجود دارد که باید حواس ما به آن‌ها باشد. به خودمان اعتماد داریم و می‌دانیم که می‌توانیم از پس این بازی‌ها بربیاییم. بازی‌های قبلی را بردیم، اما بار‌ها گفتم که در فوتبال خاطره وجود ندارد و تمام دغدغه ما باید معطوف به بازی‌های بعدی باشد. مطمئنم که تمام بازیکنان و کادرفنی این نکته را می‌دانند. بازیکنان ما از اهمیت بازی آگاه هستند و ما تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم شاد شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
چطور استقلال وقتی بازی داشت، در حالیکه تیم یک هفته هم تمرین نداشت و تو همبن یک هفته هم، انواع حاشیه هارو حتی شما تو فضای مجازی براش ساختین وانتظار داشتین، که، تیمی که دو جاسه هم بازیکناش باهام تمرین نداشتند، غولی مثل الهلال که اردوی دوپایی داشت وچهار بازی هم تو لیگشون انجام داده رو ببره، و بعد رذیلانه تیترها زدید که استقلال تیم نا اماده الهلال که تو دوران بدن سازیه رو نتونست ببره،چیه حالا دارین مقدمه چینی میکنید،تیم ملی رو که سند زدید به اسم لنگ وبا وجود سوتیهای کشنده لنگیهای تیم تو بازیهای قبل، که فقط به لطف شانسشون و هوشیاری باقی تیم جریمه نشد، برا نتیجه نگرفتن احتمالی واز الان حتی کل فشارتون رو گذاشتین که ترابی هم حتما بازی کنه سمت راست،یعنی ترابی از محرمی بهتره،یا سلمانی که اومد استقلال تو بازی اولش تو تیم ملی انصافا از احمد نور وووولنگیا خیلی بهتر بود، چنان هدفمند بهش تاختید ووووهیچ اشاره ای به سوتیهای لنگیها نداشتید، کی میخواین دست از این رذالتهاتون بردارین
مرتضی
۰۸:۰۷ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
بازیکن پول میلیاردی میگیرن
چطور امارات برای تفریح میرم آب و هوا بد نیست
برای بازی میخوان برن امارات آب و هوا بده
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
سلام
با درود و سلام خدمت عوامل و بازیکنان تیم ملی فوتبال‌. خدمت شما عارضم که مردم دنیا ما را دوست دارند و رفتار و اخلاق ما را زیر نظر دارند. نباید کارت زرد و قرمز بگیریم.خشن نباشیم. با حرکاتمان دروغ نگوییم. به حریف پنالتی ندهیم.پاس های آخر را دقیق بدهیم. شوت هوایی نزنیم.ضمن این که قاطع بازی می کنیم با حریف مهربان باشیم. هدف فقط فوتبال بازی نیست. اخلاق اسلامی را باید با رفتارمان تبلیغ کنیم.پیروز باشید ان شاء الله
ناشناس
۰۵:۲۴ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
واقعا مسخره تر ازاین هم میشه؟!لیگ یک کشور درحالی تعطیل باشه که تیم ملی اون کشور در حال انجام بازیهای اصلی انتخابی جام جهانیه!!!