سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند ۳ نفره سارقان کابل برق در نیمروز

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سیم‌های برق با ۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ علی میرفرمانده انتظامی شهرستان نیمروز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌های شبکه انتقال برق، در شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه، مأموران یگان‌های مختلف انتظامی شهرستان با محوریت پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و به منظور پیشگیری ازسرقت‌های مشابه واحد‌های گشتی هدفمندی در سطح حوزه راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه یافت تا اینکه مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی شبانه در یکی از محلات حاشیه‌ای سطح حوزه ۳ سارق حرفه‌ای را در حال قطع و سرقت سیم‌های شبکه انتقال برق مشاهده و در اقدامی ضربتی هر ۳ متهم را دستگیر کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ سارقان علاوه بر کشف تعدادی اداوات و وسایل مخصوص سرقت سیم برق شامل قیچی، کمبرند مخصوص برای بالا رفتن از ستون‌های برق، دستکش و .. مقدار ۱۳۰ متر سیم مسی مسروقه کشف شد.

سرهنگ میردر ادامه گفت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۷ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: سرقت سیم‌های شبکه انتقال نیرو از جمله سرقت‌هایی است که باعث مختل شدن زندگی عمومی شده و خسارات فراوانی را به زیر ساخت‌ها و اموال عمومی وارد می‌سازد لذا از شهروندان انتظار می‌رود حساسیت بیشتری نسبت به این گونه سرقت‌ها داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.