سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۴ میلیارد ریالی شهروندان مهابادی به جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد گفت: شهروندان مهابادی ۱۴ میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد اظهار داشت: شهروندان در جشن عاطفه‌های امسال بیش از ۱۴ میلیارد ریال کمک کردند که در مقایسه با سال قبل ۱.۵ برابر افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: امسال این جشن همزمان با سراسر کشور از ۲۰ شهریورماه گذشته آغاز شده و تا ۱۴ مهر در سطح شهر و روستا‌های این شهرستان ادامه خواهد داشت.

نوذری، با بیان اینکه از این مقدار ۱۱ میلیارد ریال به صورت کالا و مابقی نقدی بوده است، بیان کرد: امسال با تعامل بیشتر و همچنین افزایش تعداد مراکز نیکوکاری، افزایش مشارکت‌های مردمی و همچنین تسهیل در امر اهدای کمک‌های مردمی سبب بیشتر شدن مبالغ اهدایی توسط شهروندان شده است.

وی اضافه کرد: این کمک‌ها در حمایت از یکهزار و ۷۰۰ دانش‌آموز و ۸۰ دانشجوی زیر پوشش این نهاد هزینه می‌شود تا آنان نیز در سال تحصیلی جدید هیچ کمبودی بابت ملزومات آموزشی نداشته باشند.

آیین شور عاطفه‌ها امسال با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم" از ۲۰ شهریور ماه جاری تا اواسط مهر به همت کمیته امداد و با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری و انفاق برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.