سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲۲ هزار واحد صنفی در کرمانشاه

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۲ هزار واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمی مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نانوایی‌ها یکی از مهمترین اماکن مورد هدف کارشناسان بهداشت هستند گفت : در نانوایی‌ها علاوه بر بهداشت فردی باید کارت تندرستی را به موقع تهیه کنند و حذف ارتباط دست با پول را همیشه مدنظر داشته باشند.

او با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد خبازی‌ها مجهز به دستگاه کارت‌خوان شده‌اند گفت : در دوران شیوع کرونا ۲۲ هزار واحد صنفی پلمب شده که بخش زیادی مربوط به نانوایی‌ها است.

کرمی افزود: متصدیان یا خبازان باید به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند نان تحویل ندهند و این از مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.

او با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا از این به بعد در تمامی مراکز، اماکن و ادارات کارت واکسن مطالبه می‌شود افزود: چنانچه متصدی واحد صنفی کارت واکسن نداشته باشد آن واحد پلمب می‌شود.

کرمی ادامه داد: از هفته آینده از متصدیان و مدیران تمام اماکن، مراکز، سوپرمارکت، رستوران، ادارات و صنایع کارت واکسن مطالبه می‌شود و از این افراد درخواست می‌شود حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده باشند و کارت واکسن را در محل کار داشته باشند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ هزار بازدید از مراکز و اصناف استان انجام شده است گفت: تعداد بازرسان با تعداد مشاغل تناسب ندارد به طوری که در تمام استان ۳۵۰ بازرس وجود دارد و در روز‌های تعطیل هم مشغول هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.