سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش آمادگی شیمیدر قم برای ارائه بازی‌های پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شمیدر قم با ارائه بازی‌های نمایان و مهیج در دیدار‌های تدارکاتی خود را برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر بسکتبال کشور آماده می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،از هیات بسکتبال قم، بسکتبالیست‌های شیمیدر قم در فاصله ۱۷ روز تا نخستین مسابقه خود از مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، شب گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف مس کرمان رفته و در پایان ۸۴ بر ۷۳ به برتری رسیدند.

همچنین تیم بسکتبال شیمیدر عصر دیروز هم در دیداری تدارکاتی موفق به شکست ۵۷ بر ۴۷ تیم پالایش نفت آبادان شده بود و تا طرفداران بستکبال بیش از گذشته به این تیم دل ببندند.

تیم بسکتبال شمیدر قم در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز ۲۸ مهرماه امسال در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی به مصاف رعد پدافند هوایی خواهد رفت.

لیگ برتر بسکتبال با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی برگزار می‌شود و شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

گفتنی است با توجه به وضعیت کرونایی و تصمیم فدراسیون بسکتبال بازی‌های دور رفت به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد و در صورت بهبود شرایط دور برگشت بازی‌ها به صورت رفت و برگشت به میزبانی تیم‌ها ترتیب خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بسکتبال ، شیمیدر قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.