سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۱۲۰ روستا از تکنولوژی نسل ۳ و ۴ همراه اول در استان قزوین

مدیر مخابرات منطقه قزوین از نصب و راه اندازی ایستگاه‌های همراه اول با تکنولوژی نسل ۳ و ۴ در ۱۲۰ روستا‌ی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: در راستای افزایش کیفیت و افزایش دسترسی مشترکین اپراتور همراه اول ایران به تماس و دیتای مطلوب و با کیفیت همراه اول در ۱۲۰ روستا تکنولوژی ۳G و ۴G نصب و راه اندازی شده است.

نصرآبادی افزود: بعد از شروع کرونا و نیاز‌های آحاد جامعه در زمینه‌های آموزشی کسب و کار و ایجاد زیرساخت‌های لازم، تکنولوژی‌های نسل ۳ و ۴ با صرف هزینه عملیاتی از اعتبارات شرکت ارتباطات سیار در ۴۹ روستا و استفاده از اعتبارات دولتی در ۷۰ روستا و همچنین یک ایستگاه در اسفرورین، نصب و راه اندازی شده است که با انجام عملیات احداث و توسعه سایت‌های همراه اول در این نقاط و افزایش پهنای باند، امکان استفاده از اینترنت همراه اول نیز فراهم شده است.

او اضافه کرد: این پروژه بزرگ با همت جهادی نیرو‌های فنی مخابرات منطقه علیرغم تمامی چالش‌های پیش روی توسعه و پیشرفت شبکه تلفن همراه با شرایط سخت کرونایی، اجرای آن در مناطق صعب العبور و دور افتاده استان باسخت کوشی و تلاش‌های بی وقفه در سطح استان اجرایی شده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: هم اکنون تعداد ۱۹۰ روستا از امکانات اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار بوده و دو روستا نیز در آینده نزدیک از این امکان برخوردار خواهند شد.

نصرآبادی در ادامه گفت: همچنین تعداد ۳۳ روستا که قبلا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند در برنامه افزایش ظرفیت شرکت ارتباطات سیار قرار دارند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.