سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز و فردا صورت مي گيرد:

عرضه بنزين متفاوت براي تهراني ها

همزمان با روز هواي پاك نخستين محصول نفت و گاز و بنزين استاندارد يورو4 در سطح استان تهران توزيع مي شود و با اين كار تهراني ها طعم بنزين يورو را در خودروي خود احساس مي كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جليل سالاري مديرعامل شركت پخش فرآورده هاي نفتي ايران در مراسم آغاز به كار توزيع نخستين محصول بنزين استاندارد يورو 4 افزود: در طي سال ها تلاش و كوشش در مجموعه صنعت نفت توانستيم در سال جهاد اقتصادي محصولي با كيفيت در حد استانداردهاي جهاني توليد و عرضه كنيم.
وي تصريح كرد:‌ در حال حاضر 6 جايگاه نفت با توليد 263 هزار ليتر و 953 هزار ليتر بنزين يورو در 34  جايگاه استان تهران عرضه مي شود.
سالاري اضافه كرد:‌ تلاش هايي كه صنعتگران داخلي در بخش انتقال و توزيع و ذخيره سازي به مناسبت روز هواي پاك انجام دادند سبب شد كه يك محصول با كيفيت برتر در اختيار شهروندان قرار گيرد.
مديرعامل شركت پخش فرآورده هاي نفتي ايران با بيان اينكه با بهره برداري از پالايشگاه شهيد تندگويان ميزان آلايندگي در سطح منطقه تهران كاهش مي يابد گفت:‌ 99.99 درصد گوگرد زدايي در پالايشگاه تندگويان صورت گرفته كه با بهره برداري كامل از آن ميزان آلايندگي در منطقه تهران به حد كافي كاهش پيدا مي كند.
وي با بيان اينكه پيش بيني مي كنيم توليد بنزين يورو 4 به رقمي بالغ بر 40 ميليون ليتر برسد افزود: با توليد بنزين استاندارد حدود 58 درصد امكان عرضه بنزين در سطح كلان شهرها فراهم مي شود.
سالاري گفت:‌ ميزان توليد نفت و گاز تا پايان سال جاري به 36 ميليون ليتر در سبد سوخت حمل و نقل به رقم 50 ميليون ليتر رسيده است و با امكاناتي كه فراهم شده حدود 60 تا 70 درصد سبد سوخت كشور در حد استانداردهاي يورو 4 است.
وي خاطرنشان كرد: هواي پاك يكي از ملزومات است و مصرف سوخت باكيفيت حق همه ي شهروندان ايراني است.
بنابراين شركت فرآورده هاي نفتي سعي بر آن دارد كه با كاهش ميزان مصرف سوخت تعادل منطقي بين ميزان توليد و مصرف ايجاد كند./ک
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.