سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنچلوتی در مسیر سخت، بحران در مادرید

آنچلوتی در ۳ بازی گذشته عملکرد بسیار ضعیفی را در تیم فوتبال رئال مادرید ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید در این فصل با امید‌های زیادی کارلو آنچلوتی را به مادرید بازگرداند. مدیران رئال امیدوار بودند که این سرمربی مشهور ایتالیایی بتواند مانند دوره اول حضور خود میان کهکشانی‌ها عملکرد درخشانی داشته باشد و حتی به افتخارات زیدان با این تیم دست یابد؛ اما با وجود روز‌های خوش ابتدای فصل، تیم آنچلوتی در مسابقات گذشته خود عملکرد خوبی نداشته است و حتی نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در ۳ مسابقه گذشته خود پیروزی کسب نکرده است و این موضوع می‌تواند شرایط را برای تیم آنچلوتی در ادامه فصل سخت کند. رئال مادرید در هفته‌های هفتم و هشتم مقابل ویارئال در خانه به تساوی رسید و در دیدار مقابل اسپانیول نیز در هفته هشتم با شکست کار خود را به اتمام رساند.

این عملکرد در شرایطی است تیم آنچلوتی در لیگ قهرمانان نیز عملکرد عجیبی داشت و در بازی هفته دوم خود مقابل تیم ناشناس شریف مولداوی در سانتیاگو برنابئو شکست خورد. شکستی که شاید کمی آنچلوتی و تیمش را برای بازی‌های آینده در این رقابت‌ها به تلاش بیشتر وادار کند.

در حال حاضر آنچلوتی و تیمش ۱۸ روز به دلیل برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر فرصت دارند تا بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردند و شرایط خود را به روز‌های اول این تیم در لالیگا نزدیک کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.