سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به شماره افتادن نفس سد اکباتان/ سد اکباتان ۱۷ درصد آب دارد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: استان همدان با بحران کم آبی روبرو است و هم اکنون سد اکباتان تنها ۱۷ درصد آب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا نیکداد، معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز خبری از بارندگی در گزارش‌های هواشناسی نیست، همچنان چشم امید به باران رحمت الهی داریم.

او  با بیان اینکه سد اکباتان تقریبا ۱۷ درصد آب دارد گفت: برداشت از آب سد برای حفظ ذخایر آن فعلا کمتر شده و آبرسانی از رودخانه عباس‌آباد، چاه‌ها و اجاره چاه‌های کشاورزی انجام می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: قطعی که اکنون برخی از شهروندان از آن گلایه دارند، حاصل فعالیت کنترلگر‌های فشار است که از ساعت ۲۳ تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

نیکداد با بیان اینکه مدیریت فشار شبکه در مدیریت مصرف تاثیرگذار بوده است تصریح کرد: اعمال کنترلگر‌ها حداقل ۲۰ درصد در مصرف شهروندان مدیریت کرده است.

او مصرف کنونی آب توسط مردم را متعادل دانست و گفت: با این وجود مشترکان باید مصرف را مدیریت کنند و از آب آشامیدنی برای شستشوی حیاط و فعالیت‌های پاییزی استفاده نکنند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: آب و فاضلاب ، کم آبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.