سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددجویان شهرستان باشت در طرح اطعام حسینی غذای گرم دریافت کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: تعداد ۲۴ هزار و ۶۵۲پرس غذای گرم مرداد امسال تاکنون بین مددجویان این نهاد حمایتی در شهرستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید عبدالحمید ولی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت با اشاره به اینکه تعداد ۲۴ هزار و ۶۵۲ پرس غذای گرم در ۲ آشپزخانه طبخ شده گفت: هر پرس غذای گرم به قیمت حدود ۳۴ هزار و ۷۰۰تومان تهیه و بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت توزیع شده است.

او میانگین روزانه افراد فعال در طرح اطعام حسینی باشت را ۱۱۷ تن ذکر کرد و ارزش غذاهای گرم توزیع شده در این شهرستان را هشت میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال برآورد کرد.

ولی پور تصریح کرد: همچنین از تابستان امسال تاکنون هزار و ۵۱۸ بسته مواد غذایی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت توزیع شده است.

او تاکید کرد: هر یک از این بسته های کمک معیشتی ۲ میلیون و ۸۸ هزار ریال ارزش داشته  است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: امسال خیران نیکوکار این شهرستان ۱۱ میلیارد و ۷۴۴میلیون ریال به مددجویان نیازمند زیرپوشش این نهاد به صورت نقدی و غیرنقدی اهداء کرده اند.

او با اشاره به پیامدهای شیوع ویروس کرونا در جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر بر ادامه حمایت از مددجویان نیازمند از سوی افراد توانمند و نیکوکار تاکید کرد.

هزار و ۵۳۷ خانوار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت با ۲۲ هزار تن جمعیت قرار دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.