سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :

مهم ترین مسئله امروز جامعه مهدویت است

حجت الاسلام ولمسلمین نوری گفت : ما به عنوان یک فرد حقیقی مکلف هستیم امام زمانمان را بشناسیم و به جامعه بشناسانیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت الاسلام ولمسلمین نوری در نشست سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی خراسان شمالی با بیان اینکه ما به عنوان یک فرد حقیقی مکلف هستیم امام زمانمان را بشناسیم و به جامعه بشناسانیم گفت: مشروعیت این حکومت و همه سازمان‌ها و ساختار‌ها و نهادهایش از قِبَل امام زمان است؛ و اگر او نباشد هیچ کدام از ما و قوانین ما مشروعیت ندارد و این اهمیت بحث مهدویت است.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه در بحث مهدویت همه باید باکمک هم طرح‌ها و ایده‌های نو را با محتوی مهدویت در فضای مجازی آماده کنند گفت: متاسفانه محتوی فضای مجازی افسار گسیخته و رها شده است و باید این مسئله مدیریت شود تا جوانان تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.

او با اشاره به اینکه همه جهان به دنبال منجی هستند افزود: برای احیا فرهنگ مهدویت وجهت جهانی سازی مهدویت باید فرهنگ منجی شیعه در جهان غالب شود تا همه نگاه‌ها به منجی بشریت شیعه معطوف شود.

حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اینکه همایش بین المللی پیر غلامان حسینی همه ساله برگزار می‌شود گفت: پیشنهاد میکنم تا در سال ۱۴۰۲ خراسان شمالی میزبان این همایش بزرگ باشد.

قربانی جم با بیان اینکه باید تولید محتوی در فضای مجازی در اولویت قرار گیرد افزود: نیاز است تا مصوبه‌ای وضع شود و تولیدات رسانه‌ای ۱۰۰ ثانیه‌ای با محتوی مهدویت توسط دستگاه فرهنگی با بودجه آن نهاد ایجاد شده و برای نشر در فضای مجازی آماده شود.

انتهای پیام /ه

برچسب ها: مهدویت ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.