سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در شهر تهران مطرح کرد؛

تهران در جایگاه دوم وقف در کشور

جعفری گفت:طبق آمار ۳۵ درصد موقوفات مربوط به بعد از انقلاب اسلامی می شود‌.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید جعفری مدیرعامل سازمان موقوفات آستان قدس رضوی در شهر تهران در آیین تجلیل از واقفین و خیرین آستان قدس رضوی و گرامیداشت روز وقف اظهار کرد:طبق آمار ۳۵ درصد موقوفات بعد از انقلاب اسلامی است و سهم عمده آن مربوط به انقلاب است. استان تهران در حوزه وقف بعد از خراسان رضوی قرار دارد.

جعفری افزود: در یک سال اخیر حدود ۴۵ مورد وقف داشتیم که مبلغ آن حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان است و اکثر خیرین خانم‌ها هستند.

در ادامه رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد :در آستان قدس رضوی هر کاری انجام می دهیم برای مردم است. ما می‌خواهیم کار را به مردم بسپاریم که الگوی خوب آن را در آستان داریم.

وی ادامه داد :امام رضا خادمان زیادی دارد اما خادمین گمنام امام رضا شما واقفین و خیرین هستید. اگر ما در صف مقدم حرم خدمتی انجام می‌دهیم، بختط کارهایی است که شما انجام داده‌اید. ما باید از مراسم ها زیاده داشته باشیم تا برای مردم موضوع وقف روشن شود. تنها چیزی از انسان به یادگار می ماند که ماندگار باشد و چیزی جز وقف برای این کار وجود ندارد.

رحمتی گفت: اندکی کم کاری در حوزه وقف صورت گرفته و باید دعا کنیم که ما و دیگران هم بتوانیم به شما بپیوندیم. امیدواریم که شاهد یکسری وقف های جدید با نیت های جدید باشیم که امیدواریم در آستان قدس رضوی امانت دار خوبی برای نیت‌های جدید شما باشد.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: استان قدس ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.