سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های کانون رضوی برای ماه صفر اعلام شد

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت:کانون رضوی در دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) ۱۰ برنامه مختلف را اجرایی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سلمان یاوری مسوول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: بعد از اربعین پویش ملی «ایران خانه حضرت رضا (ع) با شعار همه خادم‌الرضا هستیم» شروع شده و تا پایان روز شهادت امام هشتم (ع) نیز ادامه دارد که این کانون در استان کرمانشاه هم با توجه به وسعت جغرافیایی ۱۰ برنامه را اجرایی خواهد کرد.

او ویژه برنامه «روضه رضا» را یکی از برنامه‌های این ایام دانست و افزود: این برنامه بعد از اربعین شروع شده که شامل روضه‌خوانی خانواده‌ها، روضه‌خوانی درب منازل شهدا، زندان‌ها و خانه سالمندان و همچنین اجتماع بزرگ در روز شهادت است.

یاوری با اشاره به اینکه طرح «آقا حساب کردند» ۲ سال است در کل کشور اجرایی می‌شود، افزود: خادم‌یاران رضوی و خیرین در این ایام بدهی خانواده‌ها و افراد نیازمند در فروشگاه‌ها، میادین تره‌بار، داروخانه‌ها و مطب‌های پزشکان را پرداخت می‌کنند.

مسوول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه برنامه «نذر شفا» را در ایام کرونایی ضروری دانست و گفت: در این طرح خادم‌یاران ویزیت رایگان، همکاری در مراکز واکسیناسیون، غربالگری، پایش سلامت و دلجویی و عیادت از بیماران بهبودیافته را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

در طرح «نذر امام» که یاوری به آن اشاره کرد مادران و بانوان زندانی که با جرائم غیرعمد در زندان هستند با حمایت خادم‌یاران رضوی، خیرین و ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

طبخ هشت هزار پرس غذا در طرح «نذر رضا» و توزیع بین محرومین، ذبح ۴۰ راس گوسفند در طرح عقیقه و قربانی و توزیع بین محرومین، تهیه و توزیع هزار بسته لوازم‌التحریر در طرح «نذر تحصیل» و توزیع بین محرومین، تهیه و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، برپایی ۲ ایستگاه خدمات فرهنگی، سلامت و اجتماعی و همچنین اجتماع بزرگ مردم استان در روز پنچشنبه ۱۵ مهر ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از دیگر برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه بود که یاوری به آن‌ها اشاره کرد.

کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمانشاه با یک هزار و ۵۰۰ خادم‌یار در ۲۰ کانون تخصصی به هفت هزار و ۵۰۰ خانواده خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.