سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری: پرسپولیس با وجود همه کمبود‌ها در زمین حرف می‌زند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مختلف سرخ‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:  همیشه تلاش کردیم و بیشتر از این که صحبت کنیم، تلاش می‌کنیم. حرفمان را داخل زمین می‌زنیم. می‌دانیم مشکلات خیلی زیادی داریم و مجموعه باشگاه و کادر فنی زحمت می‌کشند تا این مشکلات را پشت سر بگذاریم. سعی می‌کنیم تا روز بازی با الهلال در اوج خودمان باشیم.

او افزود: بازی نداشتن ما را اذیت می‌کند. این که هر هفته بازی کنید، خیلی خوب است و الهلال این مزیت را نسبت به ما دارد؛ اما این باعث نمی‌شود که تلاش نکنیم.  


بیشتر بخوانید


وی در مورد لغو دیدار سوپرجام تصریح کرد: هر چقدر هم بازی دوستانه انجام شود، شرایط بازی رسمی وجود ندارد. همیشه بحث ما همکاری با تیم ملی بوده و اولویت ما این است، اما دوست داریم فدراسیون هم کنار باشگاه‌ها باشد نه مقابل باشگاه‌ها و دوست داریم همکاری خیلی خوبی باشد. پرسپولیس هم در بازی‌های بزرگی شرکت می‌کند و باید موفق شود و دل هواداران را شاد کند.  

مربی پرسپولیس گفت: خیلی در فضای مجازی گفته می‌شود که الهلال تیم ضعیفی است. مردم فقط یک بازی این تیم مقابل استقلال را دیده اند و ما بازی‌های دیگر این تیم را دیده ایم. الهلال واقعا تیم توانمند و مخصوصا در بخش حمله با بازیکنان خارجی‌ فوق‌العاده‌ است.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.