سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش آتش از آسمان و زمین اهواز/ آتش نشانان بساط آتش را جمع کردند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های امدادی و مهار آتش سوزی طی دیروز را ۱۸ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۸ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: اطفاء حریق پژو ۴۰۵ در مسیر اتوبان آیت اله بهبهانی جنب پمپ بنزین به علت نشت بنزین خودرو، تراس منزل مسکونی در منطقه گلستان بوستان ۴ و جعبه برق فیوز ساختمان مسکونی در کوی معین زاده خیابان لادن ۴ به علت اتصال برق با تلاش نیرو‌های عملیاتی انجام شد.

وی مهار آتش سوزی‌ها در منازل مسکونی در کوی علوی خیابان شهید طرفی، در منطقه زیتون کارمندی بین زمزم و زمرد، کنتور برق ساختمان مسکونی در مناطق پردیس، پاستوریزه خیابان اول، گلستان خیابان اردیبهشت و نجات ۳ سرنشین مصدوم در حادثه برخورد پژو پارس با لاین جاده در منطقه ملی راه بلوار فرشید ۲ را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور عنوان کرد.

قنبری اظهار داشت: همچنین حریق فضای سبز در بلوار گلستان بعد از میدان کودک و میدان کارگر، ساختمان متروکه در منطقه باهنر، نیزار در مسیر جاده ساحلی شرقی نبش رستگاری و کانکس در منطقه گلستان خیابان تیر نیز از تلاش آتش نشانان اطفاء شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به منطقه خشایار زین دوچرخه را که درون پای پسر بچه فرو رفته بود با ابزار نجات رها سازی کردند، همچنین در عملیات نجات محبوسین در کوی عامری و عملیات نجات از آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق آخر آسفالت و کوی جواهری ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.