سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون اتباع مجاز در تفت

مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد از آغاز فرآیند واکسیناسیون اتباع مجاز در تفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید پرویزی، مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا به واکسیناسیون اتباع مجاز اشاره کرد و گفت: مکان جداگانه‌ای برای واکسیناسیون در داخل مهمانشهر انصار تفت برای اتباع مجاز آماده شده است.

او افزود: بر اساس آمار اعلامی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت حدود ۶۲ درصد جمعیت جامعه هدف از این گروه نیز واکسن دریافت کرده اند.

سید محمود واعظ پور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در این جلسه از کاهش قابل محسوس مبتلایان به ویروس کرونا در پنج هفته اخیر نسبت به پنج هفته قبل از آن خبر داد و خاطرنشان کرد: با افزایش روند واکسیناسیون در شهرستان تفت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان کاهش فراوانی داشته و در پنج هفته اخیر تنها دو مورد فوتی براثر ابتلا به این ویروس در شهرستان ثبت شده است.

او ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری ۹۴ مورد فوتی براثر ویروس کرونا در شهرستان تفت ثبت شده که امیدواریم با واکسینه شدن کل جمعیت شهرستان بستری و مرگ و میر ناشی از این ویروس به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

واعظ پور خاطرنشان کرد: ۹۸ درصد افراد بالای ۶۰ سال، ۹۶ درصد افراد بالای ۳۰ سال و ۹۰ درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان تفت واکسن کرونا دریافت نموده‌اند و این آمار در افراد ۱۸ و زیر ۱۸ سال به ۳۳ درصد رسیده و ۷۳ درصد دانش آموزان پایه دوازدهمی شهرستان نیز در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.