سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از روسای بیمارستان‌های آذربایجان شرقی

در مراسمی از تلاش‌ها و زحمات روسای بیمارستان‌های آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در مراسمی از خدمات ۳۷ رئیس بیمارستان دولتی و خصوصی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان استان در مدت ۱۹ ماه همه‌گیری بیماری کرونا تجلیل شد.

پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم که امروز در محل استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، گفت: در برابر همه انسان‌هایی که به خاطر همنوعان خود در عرصه‌های مختلف، بهترین سرمایه خود را فدا کردند ادای احترام می‌کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه در دو سال اخیر به واسطه تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، دوران بسیار سختی را سپری کردیم، افزود: علاوه بر اینها، بروز برخی مشکلات در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها و وقوع برخی حوادث طبیعی، شرایط سختی را بر کشور و مردم تحمیل کرد؛ اما با این وجود توانستیم این شرایط سخت را مدیریت کنیم.

او با اشاره به اینکه مدیریت در شرایط سخت هنر است، افزود: با وجود همه کاستی‌ها در بحث مدیریت کرونا، به خاطر برنامه‌ریزی‌ها، هماهنگی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم که از قبل انجام شده بود، هیچ‌گاه غافل‌گیر نشدیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: کل مجموعه بهداشت و درمان و همه مراکز درمانی استان در این دوره پای کار آمدند و خوشبختانه امروز شرایط در استان رو به بهبود است و موج پنجم بیماری را پشت سر گذاشتیم.

 صومی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این نشست با اشاره به اینکه از نخستین روز‌های شیوع کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸، مراکز درمانی استان برای مقابله با این بیماری پای کار آمدند، افزود: در ۳۶ بیمارستان و مرکز درمانی استان به ظرفیت ۲۲۰۰ تخت، بخش‌های ویژه کرونا ایجاد شد.

 صومی با بیان اینکه روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، روز‌های پردلهره‌ای را پشت سر گذاشتند، گفت: گرچه در بحث مدیریت کرونا، ضعف‌ها و کاستی‌هایی داشته‌ایم، اما قطعاً در این زمینه کم‌کاری صورت نگرفته است.

او خاطرنشان کرد: تجلیل از روسای بیمارستان‌ها، تجلیل از همه کسانی است که در ۱۹ ماهه گذشته در خدمت بیماران کرونا بوده‌اند؛ به ویژه شهدای مدافع سلامت که جان خود را در این راه فدا کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
vahid
۰۷:۴۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
بهتره نام بیمارستان و نام رییس بیمارستان را نیز اعلام نمایید