سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان عنوان کرد؛

امکان ورود مسافر به هرمزگان با شرط تزریق دو دز واکسن

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: ورود مسافر به هرمزگان منوط به تزریق دو دز واکسن کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،علی رئوفی، جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: فقط افرادی که هر دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند می‌توانند وارد هرمزگان شوند.

رئوفی افزود:مراکز اقامتی ملزم به پذیرش مسافرانی هستند که دارای کارت واکسن هستند و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بر این مهم نظارت کند.

او گفت:بازگشایی مدارس در هرمزگان منوط به تصمیم و ابلاغ ستاد مرکزی کرونا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و در پیش بودن ماه ربیع ماه اعیاد و برگزاری جشن‌ها به ویژه جشن‌های عروسی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از پیش برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس ضروری است.

رئوفی گفت: با افزایش واکسیناسیون عمومی و افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی به صورت چشمگیری در حال کاهش است که ضروری است با تسریع در واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این دستاورد مهم حفظ شود.

او افزود: علما، روحانیون، نخبگان و اقشار تاثیر گذار جامعه مردم را در استقبال از واکسیناسیون ترغیب و تشویق کنند تا هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بازگشایی مدارس در هرمزگان تابع تصمیمات ستاد مرکزی کرونا است و تحقق این مهم در کشور منوط به واکسیناسیون کامل فرهنگیان، دانش آموزان، خانواده‌ها و همه عوامل مرتبط با مدارس و ایجاد اطمینان خاطر در خانواده‌ها است.

انتهای/ر

برچسب ها: کرونا ویروس ، کووید19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.