سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۹۴۰ حادثه

مدیرعامل هلال احمر گلستان از امدادرسانی به ۹۴۰ حادثه با مشارکت بیش از هزار امدادگر و نجاتگرِ استان در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فرهاد میقانی مدیرعامل هلال احمر گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۲ هزار و ۵۲۶ نیروی عملیاتی هلال احمر گلستان به ۹۴۰ حادثه خدمات امدادی ارائه کردند.

او ادامه داد: این امدادرسانی شامل ۷۰۷ حادثه جاده ای، ۱۰۶ مورد شهری، ۵۳ مورد کوهستان، ۱۴ مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۱ مورد حادثه هوایی، ۹ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، ۹ مورد دریایی و ساحلی، ۵ مورد کارگاهی صنعتی، ۴ مورد حادثه برف و کولاک و در ۲۲ مورد خدمات حضوری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه از ۳ هزار و ۶۹ نفر حادثه دیده یک هزار و ۶۳۱ نفر مصدوم که ۷۴۷ نفر از آن‌ها را نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی استان منتقل کردند.

او با اشاره به امدادرسانی به ۹۴۰ نفر توضیح داد: در این مدت یک هزار و ۶۹ مورد از خودرو‌های امدادی استان شامل ۸۷۷ مورد آمبولانس، ۱۰۷ مورد خودروی نجات و در ۸۵ مورد از آمبولانس‌های هلال احمر استان استفاده شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.