سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

حمل کالا‌های اساسی در جنوب سیستان و بلوچستان از مرز ۷۷۰ هزار تن گذشت

قادری گفت: ۷۷۰ هزار و ۱۴۳ هزار تن کالای اساسی با ۳۰ هزار و ۸۲۸ سفر باری در ۶ ماهه نخست امسال توسط ناوگان باری از بندرچابهار به سایر نقاط حمل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: گندم، برنج، ذرت، جو و شکر عمده کالا‌های حمل شده در جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ‌گونه محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا بویژه کالا‌های اساسی در جنوب سیستان و بلوچستان اعمال نشده و نخواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حمل کالا‌های اساسی اولویت اصلی این اداره‌کل است، افزود: براساس ارزیابی‌های انجام شده تعداد ورودی و خروجی کامیون‌های حامل کالا‌های اساسی به پایانه بار چابهار در ۶ ماهه نخست امسال به ترتیب ۳۸ هزار و ۴۴۵ دستگاه و ۴۶ هزار و ۵۶۱ دستگاه کامیون بوده است.

وی بیان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی و تسهیل زنجیره کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.