سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالان اقتصادی بوشهر در نمایشگاه بین المللی خرما شرکت کنند

معاون سازمان صمت بوشهر از فعالان حوزه خرما در استان خواست در چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته حضور یابند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمد زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما وصنایع وابسته از ۵ تا ۸ آبان در نمایشگاه بین المللی فارس برگزار می‌شود که از فعالان حوزه خرما در استان می‌خواهیم در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

او افزود: این نمایشگاه با حضور فعالان استان‌های خرماخیز ایران و کشور‌های همسایه و همچنین رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان برخی سفارتخانه‌ها برگزار می‌شود.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: برگزاری جلسات ویژه با حضور تجار داخلی و خارجی و برگزاری همایش‌های آموزشی با محوریت کشور‌های اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدارسیون روسیه و کشور‌های عضو D۸ از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود که می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمند‌ی‌های صنعت خرمای استان برای رسیدن به بازارهای مطلوب داخلی و خارجی باشد.

محمد زاده عنوان کرد: علاقه‌مندان برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما وصنایع وابسته می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر با شماره‌های ثابت ۰۷۱۳۲۳۰۲۱۱۱-۰۷۱۳۲۳۰۲۲۱۱ و شماره‌های همراه ۰۹۱۷۰۵۲۷۷۸۰-۰۹۱۷۰۵۲۷۷۸۵ تماس بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.