سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و تعمیر ۶۰ واحد مسکونی در مناطق محروم اهواز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز از ساخت و تعمیر ۶۰ باب منزل مسکونی با کمک نیرو‌های جهادی در مناطق محروم این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ ویسی پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: افتتاح ۱۰ باب احداث خانه محروم و همچنین تعمیر و تکمیل ۵۰ باب منازل محرومین باحضور جمعی از مسئولان برگزار گردید.

او بیان داشت: این ۱۰ واحد مسکونی در منطقه ملاشیه واقع شده و با کمک نیرو‌های جهادی ساخته شده اند و با تامین اعتبار از سپاه ناحیه امام حسین (ع)، بسیج سازندگی سپاه خوزستان، گروه‌های جهادی و خیرین هر واحد خانه ۱۲۰ میلیون تومان و در کل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صرف ساخت این واحد‌های مسکونی شده است.

سرهنگ ویسی پور افزود: در احداث واحد‌های مسکونی گروه‌های جهادی حوزه ۱۸ شهری حبیب ابن مظاهر (حوزه بسیج ملاشیه) حضور فعال داشتند و ۵۰ واحد تعمیری در مناطق کوی علوی، عین ۲ و پردیس اهواز بودند که در مجموع این پروژه‌ها به دست ۱۸ گروه جهادی ساخته و تعمیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) اهواز گفت: در بخش تعمیرات واحد‌های مسکونی برای هر واحد ۱۰ میلیون تومان و در کل ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد و اقدامات صورت گرفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.