سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۰۰ درصدی صدور احکام اجرای پابند الکترونیکی در آذربایجان‌شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان صدور احکام اجرای پابند الکترونیکی در سال ۱۴۰۰ نسبت به پارسال صد در صد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در رابطه با موضوع بهره‌مندی زندانیان از پابند الکترونیکی، اظهار داشت: با توجه به وجود دستگاه‌های پابند الکترونیکی در زندان‌های استان و فراهم بودن بهره‌مندی از این ظرفیت قانونی مقرر شده در صورت داشتن شرایط اقدام‌های قانونی لازم را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از این ظرفیت انجام شود.

او اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات کارگروه کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان موضوع بهره‌مندی از دستگاه‌های پابند الکترونیکی در زندان‌های استان فراهم شده به‌طوری که صدور احکام اجرای پابند الکترونیکی در سال ۱۴۰۰ نسبت به پارسال صد در صد افزایش داشته است.

خلیل‌اللهی افزود: در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۱۲۶ مورد پابند الکترونیکی صادر شد که دستور اجرای۲۰ مورد از این تعداد در نتیجه بازدید‌های همکاران قضایی از زندان‌های استان صادر شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.