سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند رجیستری غیر قانونی گوشی‌های سرقتی و قاچاق در زاهدان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اعضای باندی که به صورت غیر قانونی اقدام به رجیستری گوشی‌های سرقتی و قاچاق در شهر زاهدان می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: با دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان مسلح گوشی تلفن همراه در شهر زاهدان، مشخص شد، ۳ نفر از این سارقان به صورت حرفه‌ای در امر رجیستری گوشی‌های مسروقه و همچنین گوشی‌های قاچاق فعال هستند.

وی افزود: این افراد پس از سرقت گوشی شهروندان با تغییر سریال و رجیستری نمودن آن‌ها اقدام به فروش گوشی‌های مسروقه در بازار می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی خود دریافتند که اعضای این باند علاوه بر رجیستری نمودن گوشی‌های مسروقه، گوشی‌های قاچاقی را نیز که به صورت غیر قانونی وارد کشور می‌شده، رجیستری و در بازار به فروش می‌رساندند که در بررسی‌های به عمل آمده تا کنون بیش از ۶۰۰ گوشی توسط این باند به صورت غیر قانونی رجیستری و در بازار به فروش رفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست ازخرید گوشی‌های دست دوم فاقد کارتن و یا گوشی‌هایی که توسط افراد دست فروش و یا فروشگاه‌های وسایل دست دوم به فروش می‌رسند خودداری و حتما گوشی‌های تلفن همراه را از نمایندگی‌های مجاز و فروشگاه‌های معتبر که اصالت و قاچاق نبودن گوشی را تضمین می‌کنند خریداری نمایند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.