سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۸۸ تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های استان قزوین

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از شناسایی ۱۸۸ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم راه‌های استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر علی‌پور رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۸ مورد تخلف در حریم راه‌های استان شناسایی شده که برای ۱۷۱ مورد پیگیری و اخطار صادر شده است.

وی با اشاره به بخش دیگری از اقدامات انجام شده در این رابطه، اضافه کرد: در نیمه نخست امسال همچنین ۲ هزار و ۹۴ عدد تابلو و علایم ایمنی راه با هدف ارتقای سطح ایمنی جاده‌های استان نصب و تعمیر شده است.

علی‌پور از اجرای عملیات خط‌کشی جاده‌های استان قزوین به طول یک هزار و ۱۱۰ کیلومتر در نیمه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: خط‌کشی جاده‌ها سالانه در حدود ۲ هزار کیلومتر در آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی استان اجرا می‌شود.

رییس اداره توسعه ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، ایمن‌سازی شیب شیروانی راه‌ها به طول ۵۳ کیلومتر، احداث، تعمیر و نگهداری ۳۳۶ متر مربع تابلوی اطلاعاتی راه، اجرای روشنایی طولی در ۲ کیلومتر از راه‌ها و گردنه‌های مه‌گیر و روشنایی نقطه‌ای در هشت تقاطع همسطح از نقاط پر تصادف را از دیگر اقدامات این اداره در جهت ارتقای سطح ایمنی راه‌های استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.