سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری از مردم با استفاده از گاز اشک آور

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاپی خبر داد که با استفاده از گاز اشک آور از مردم دزدی می‌کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاپی خبر داد که حین فرار به صورت ماموران گاز اشک‌آور اسپری کرد.

علی کنجوریان معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: شهریور ماه امسال مرد جوانی به اتهام سرقت و استفاده از گاز اشک آور به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: متهمان توسط ماموران کلانتری ۱۱۶ هنگام موبایل قاپی مشاهده شدند و هنگام فرار به سمت ماموران حمله ور و از گاز اشک آور استفاده کردند که یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر از محل فرار کرد.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: متهم مدعی بود که تلفن همراه مکشوفه سرقتی نیست بلکه مالباخته به قصد دوستی با وی این گوشی را در اختیار او قرار داده است.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر و تحت تعقیب کیفری است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان همدست وی را شناسایی و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به ۴۰ فقره موبایل قاپی از شهروندان معترف و اظهار کرد در صورتی که با مقاومت شهروندان مواجه می‌شدیم با استفاده از گاز اشک آور، تلفن همراه مالباختگان را زورگیری می‌کردیم.

وی افزود: تاکنون ۲۳ نفر از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق متواری کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.