سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۲۳۳ تابلو و علائم رانندگی در محورهای جاده ای در مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: در نیمه نخست امسال ۲۳۳ تابلو و علائم رانندگی در محور‌های جاده‌ای نصب و راه اندازی شده است.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در راستای حفظ سلامتی و تندرستی رانندگان در ۶ ماهه سپری شده امسال ۲۳۳ تابلو و علائم رانندگی در محورهای جاده ای این شهرستان نصب و راه اندازی شده است.

خادمی افزود: همچنین ۲۳۵ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم، ۲۸۵ کیلومتر تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه ها و ۲ کیلومتر ترانشه برداری در طول این مدت انجام گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به ایمن سازی محورهای شهرستان اذعان کرد: نصب ۴۱ عدد گاردریل و ۲۷۷ عدد جمع آوری و تعمیر گاردریل، ۱۱ مورد ایجاد سرعت گیر، ۳۹ کیلومتر خط کشی و ۹۰ عدد تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن از جمله اقداماتی بود که برای ایمن سازی محورهای شهرستان صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: همچنین نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده در محور‌های مواصلاتی یکی از وظایف این اداره بوده که متاسفانه هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون پایه تابلو‌های اخطاری راهنمایی و رانندگی و صفحه گاردریل، به سرقت می‌رود.

خادمی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری یا پلیس ۱۱۰ مراتب را گزارش دهند که نسبت به بازداشت متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.