سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک تالار پذیرایی در مهاباد ۲۱ میلیون تومان جریمه شد

مشاور فرماندار مهاباد گفت: یک تالار پذیرایی در این شهرستان محکوم به پرداخت ۲۱ میلیون تومان جریمه نقدی شد.

صلاح کردستانی مشاور فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: یکی از تالار‌های پذیرایی این شهرستان به دلیل بازگشایی بدون مجوز و ارائه خدمات به شهروندان محکوم به پرداخت ۲۱ میلیون تومان جریمه نقدی شده است.

کردستانی با اشاره به اوج گیری عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان از صدور حکم قضایی برای واحد‌های متخلف خبر داد و افزود: واحد‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند در مراجع قضایی محکوم شدند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه تالار‌های پذیرایی در وضعیت قرمز کرونا فعلا امکان فعالیت ندارند، اذعان کرد: برگزاری مراسم‌های تحریم به عروسی، فعالیت سفره خانه ها، قلیان سرا‌ها ادامه داد و در تجمعات بیش از ۱۵ نفر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان برقرار است.

مشاور فرماندار مهاباد نیز همچنین خاطرنشان کرد: محدودیت‌های اجتماعی در سطح شهرستان کاهش یافته و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی‌ها در ادارات، رستوران‌ها، مکان‌های ورزشی لحاظ نمی‌شود.

وی تاکید کرد: مهاباد هم اکنون در وضعیت قرمز مقابله با این بیماری قرار دارد و انتظار داریم شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا تداخلی بین پیک‌های بعدی در این شهرستان بوجود نیاید.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.