سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته ای که گذشت؛

ادامه یکه تازی سکه در بازار گواهی سپرده کالایی

در جریان معاملات هفته منتهی به ۹ مهر در بازار مالی بورس کالای ایران یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۲۹۳ گواهی سپرده کالایی دست به دست شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طی معاملات هفته‌ای که گذشت سکه طلا با ۶۴۳ هزار گواهی سپرده به ارزش ۷۵ میلیارد و 785 میلیون تومان در جایگاه نخست معاملات ایستاد و پس از آن زعفران نگین با ۴۸۱ هزار و ۸۵ گواهی سپرده به ارزش ۷ میلیارد و 453 میلیون تومان دوم شد.

معامله گران ۱۸ هزار و ۲۸۷ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز دست به دست کردند و ارزش 220 میلیون  تومانی را برای دارایی پایه مذکور رقم زدند. با این آمار معاملاتی، زعفران پوشال می‌توانست همچنان رتبه سوم حجم معاملات هفتگی را کسب کند، اما جایگاه سوم ارزش معاملات به برنج اختصاص یافت.

به عبارت دیگر ۵ هزار و ۴۶۰ گواهی سپرده برنج طارم نیز درحالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر 215  میلیون ریال برای آن ثبت شد.

دادوستد ۱۵۷ گواهی سپرده زیره سبز نیز رهاورد معاملات این هفته انبار‌های دانش، کیمیا بذر و مینو بذر در بازار مالی بورس کالای ایران بود که به ارزشی حدود ۱۵ میلیون  تومان مورد معامله قرار گرفت.

۳۰۴ گواهی سپرده پسته فندقی نیز در حالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر ۵۴ میلیون تومان برای آن به ثبت رسید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.